Posted by  | 10.29.2010  at 5:07 PM  

movie chinta tv3

sesiapa yang tak tahu langsung ada drama bertajuk CHINTA yang ditayangkan di TV3 slot akasia angkat tangan ............
herm hari ni before menutup pc ku aku nak kongsi sikit pasal movie ni....
bukan apa macam ada yang tidak kena kan? betul hanya lah movie sahaja. seakan ingin sampaikan dakwah islamiah tapi isi kandungan ,,,, macam jengkel sangat semangat islam.
aku pon bukn hebat atau bagus sangat bab-bab agama tapi masih faham mana salah dan betul....
betul juga kata sahabat2 ku di FB



pegangan yang bagaimana cuba disampaikan?
kalau ini bukan kisah yang ada terapan agama tu lain lah juga ....
ini terang-terang menyebut tentang elok ajaran agama, bagus kelakuan islamiah
apa kata masyarakat non-muslim?

apa pandangan anda sahabat2 ku.....
sila-silah renungkan. kita kongsi sama-sama pendapat.
untuk terangkan mana yang suram dan kelam

aik tader komen lagi?

Submit Express Inc.Search Engine Optimization
Related Posts with Thumbnails

dimanakah aku?

review http://mrsaqur.blogspot.com on alexa.com