Posted by  | 12.05.2010  at 11:39 PM  

ISTERI TERLANJUR, KATA ANDA?

APA PLAK KAITAN GAMBAR NI DENGAN ENTRY KALI NI?

salam readers.....
sekarang dah agak lewat. tapi sebab menemankan my baby boy yang tak mau tidur-tidur tu. so akupun layang gak r movie yang tercalon dalam anugerah skrin ni title LILLA HITA'ALA
Apa yang aku nak story 2nite adalah, baiknya lah husband si Azita tu kan? cam suci bersih jer. tapi cerita ni memang menaikkan martabat seorang suami dan ayah lah aku rasa. dari mula cerita sampai endingnya. apa yang aku suka dalam cerita ni ialah penyampaiannya walaupun pada aku takder la sampai sangta mesejnya. (tapi leh wat aku terkedu gak r bila wife yang soooo ............ tu terima pelawaan bosnyer dengan semudah itu)cam rendahnya maruah dia tu adoiiii.... tapi serasa aku tu sebenarnya gambaran wanita hari ini kot.
berbalik pada awal cerita tu time apa nama hero dia dalam cerita tu aduhh lupa la plak, very touching kan. really care tentang wife dia yang kena sakit TB(tuberculosis). bahaya tu sakit tu. tak semua orang yang dijangkiti survive. sabarnya dia jaga wife dia.....
n part bila the hubby perasan yang his wife uweeeerkkkkk (klise untuk menandakan watak perempuan pregnant). feel aku masa ni betapa sakitnya hati, dan kecewa sesangat.....



masa dia sakit bukan main the hubby jaga, masa hubby tu baru sakit macam tu dia dah mula lupa diri. ini memang peel wanita ker? (aku yang bergender itupon sikit pening da)

dan part laaaaaaaaaaaaaaaast sekali....
time the hubby can really accept his wife event dengan rahim yang berisi janin lelaki lain....
wooooo oooo berapa ramai lelaki waras kat dunia ni sanggup terima? dengan redha, tanpa prejudis pada jangkahayat budak tu nanti....?
aku nak wat survey sikit. nak tengok apa sudut pandangan para blogger berkenaan isu ni
isu apa? isu suami menerima kandungan yang dikandung isteri bukan janinnya. dan saat tu si isteri dah benar-benar insaf dan sedar akan kesalahannya?
sila jawab dengan jujur.....

aik tader komen lagi?

Submit Express Inc.Search Engine Optimization
Related Posts with Thumbnails

dimanakah aku?

review http://mrsaqur.blogspot.com on alexa.com