Posted by  | 12.10.2010  at 9:00 AM  

test drive anak makcik, boleh?

terjadilah kisah di satu kampung yang begitu aman permai.....

ihsan incik google

seorang teruna dan dara yang saling bercinta. bersetuju untuk mematrai ikatan pernikahan. lalu si dara pun meminta teruna hantar rombongan meminang.....
dijadikan cerita datanglah keluarga teruna ke rumah si dara dengan penuh adat kesopanan






  • EMAK DARA:
anak saya ni belajor tinggi sampai universiti. bukan senang nak belajor tinggi-tinggi nih. takderlah nak letah harga, tapi biarler berpatut. maklunlah baru keluar U. biasanya tu kalau belajor tinggi-tinggi ni cikai-cikai pon RM10K. tapi dialah anak perempempuan saya satu-satunya, jadi paham-paham jer la
  • EMAK TERUNA:
saya paham maksud maknya dara. tapi kalau tinggi-tinggi sangat terpaksa ditangguhkan pulak nanti. harap-harap awak pahamla dengan ekonomi la ni. eloklah kita percepatkan mereka ni ha, takut terjebak maksiat
  • EMAK DARA:
kalau awak tak mampu tak apa. anak saya ni ha bukannya tak laku. dahla nak murah. nak cepat pula. apa nanti orang akan kata?
teruna sudah hilang sabar:
  • TERUNA:
eih mak cik. makcik ni nak jual anak ker? dah macam nak jual kereta jer. macam ni lah makcik. apa kata hari ni juga saya letak downpayment 2K. saya bawak anak makcik balik ke rumah. malam ni saya TEST DRIVE semua. kalau semua BAIK jangan kata 10K, 15K pon saya sanggup bayar.
tapi kalau dah LEMAU, SERVIS TAK MEMUASKAN, ENJIN pon TAK BAGUS, anak makcik dengan DEPOSIT DEPOSIT tu sekali makcik boleh simpan. camana?

.....................(ENDING boleh reka sendiri)...................................

aik tader komen lagi?

Submit Express Inc.Search Engine Optimization
Related Posts with Thumbnails

dimanakah aku?

review http://mrsaqur.blogspot.com on alexa.com