Posted by  | 10.28.2011  at 8:11 PM  

sepadan kah anda dan pasangan anda?

bulan lalu aku joint seminar kerjaya cemerlang. selain memberi kefahaman berkenaan budaya kerja cemerlang. ada juga diselit rahsia kebahagian rumahtangga, keluarga dan sebagainya.
memang kalau kita fikir betul-betul, kalau di rumah kacau bilau, dengan suami / isteri tidak aman , apa natijah yang akan dibawa ke ofis. ada saja tak kena.
sub ordinat sah2 jadi mangsa. silap hari bulan bermasam muka semusim lama. haha....
just nak share perkara ni. sekalipun bukan keseluruhannya tepat. tapi akan ada yang lebih kurang sama.
metafizik adalah bukan sesuatu ciptaan hayalan.....
selamat emmbacaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Kalau kalian dilahirkan pada 1hb, 10hb, 19hb, 28hb dalam mana-mana bulan, kalian adalah no.
no.1
Kalian sangat cerdik, jujur, lucu, degil, rajin, terus-terang, cemburu dalam asas pertandingan, baik hati, peramah dan autoriti. Kalian ingin mendahului dalam apa jua keadaan. Kalian seorang yang berdikari, berkeyakinan dan tidak pernah berada di bawah pimpinan orang lain. Kalian akan bercinta dalam usia yang muda tapi akan berkahwin pada usia yang matang. Kalian tidak suka akan orang yang bertentangan pendapat dengan kalian. Malah kalian juga menyimpan dendam dengan orang yang bersalah dengan kalian. Kalian seorang yang kuat belanja. Pada masa hadapan kalian adalah professional dalam kerjaya yang kalian ceburi. Namun terdapat juga orang yang kecil hati dengan pencapaian kalian. Kalian mempunyai keluarga yang bahagia. Pasangan ideal kalian adalah no.4, 6, 8.

Kalau kalian dilahirkan pada 2hb, 11hb, 20hb, 29hb dalam mana-mana bulan, kalian adalah no.
no.2
Tak kira apa pun, kalian akan disukai oleh semua orang kerana kalian berperanankan Bulan dan semua orang suka akan bulan. Em…bagus! Kalian suka bermimpi siang. Kalian kurang berkeyakinan terhadap diri sendiri. Jadi and perlu membuat perubahan ke atas hidup kalian. Kalian adalah seorang yang sukar diramal kerana kalian membuat perubahan berdasarkan masa dan keadaan. Kalian juga seorang yang mementingkan diri sendiri tetapi and mempunyai bakat dalam muzikal, seni dan komunikasi lisan.. Sikap kalian seperti bulan yang datang keredupan dan pudar jadi semua orang boleh mengetahui perubahan kalian. Kalian boleh menjadi Mahatma Gandhi yang kedua kerana cinta akan keamanan. Kalian juga seorang yang bertanggungjawab dalam keluarga. Pasangan ideal kalian adalah no.2, 5, 9.

Kalau kalian dilahirkan pada 3hb, 12hb, 21hb, 30hb dalam mana-mana bulan, kalian adalah no.
no.3
Kalian adalah seorang yang berhati keras, pentingkan diri sendiri, kuat agama dan suka untuk mempertingkatkan kehidupan sendiri. Kalian mempunyai masalah keluarga dan kalian dapat mengharungi dengan kesabaran kalian. Kalian sangat pkaliani bercakap, wajah yang cantik, jadi ke mana saja kalian pergi kalian akan dapat apa yang kalian inginkan. Daripada hari lahir kalian, kalian perlu berkerja keras untuk berjaya. Kalian juga seorang yang menghormati orang yang lebih tua daripada kalian. Bukannya senang nak menjalinkan hubungan sama ada percintaan, kekeluargaan atau persahabatan. Sekiranya kalian suka akan sikap seseorang itu, maka hubungan itu akan berpanjangan. Kalian suka akan kebebasan, pencipta di mana ada kalian akan membawa harapan, kegembiraan dan keceriaan ke dunia ini. Pasangan ideal kalian adalah no.6, 9.

Kalau kalian dilahirkan pada 4hb, 13hb, 22hb, 31hb dalam mana-mana bulan, kalian adalah no.
no.4
Kalian adalah seorang yang amat degil dan rajin. Mungkin kalian akan menjauhkan orang lain daripada kalian kerana kata-kata kalian. Kalian seorang yang bertimbang rasa akan masalah orang lain. Kalian berbakat dalam penyelidikan dan seni. Kalian akan membantu ahli keluarga atau kawan-kawan yang menghadapi masalah tanpa berfikir panjang.. Kalian kena berhati-hati dengan orang sekeliling kalian kerana mereka mungkin akan mempergunakan kalian. Kawan-kawan kalian akan menghabiskan masa dan wang ringgit kalian dan selepas itu menjauhi daripada kalian apabila kalian dah tak ada nilai buat mereka lagi. Walau bagaimanapun kalian tetap seorang yang sabar dan tegas. Pasangan ideal kalian adalah no.1, 8.

Kalau kalian dilahirkan pada 5hb, 14hb, 23hb dalam mana-mana bulan, kalian adalah no.
no.5
Kalian sangat popular dalam komuniti. Kalian boleh menyelesaikan sesuatu perkara hanya secara lisan. Kalian mempunyai akal fikiran dalam menjalani perniagaan. Namun kalian terlalu terburu-buru. Kalian adalah seorang yang kelakar di kalangan kawan-kawan dan ahli keluarga. Kawan-kawan dan ahli keluarga kalian juga akan minta bantuan kalian apabila mereka memerlukan bantuan. Kalian bukan seorang yang setia dalam hubungan percintaan. Kalian suka perubahan dan kebebasan. Kalian mempunyai ciri-ciri seorang pengembara dan ahli silap mata. Kalian mempelajari hidup melalui pengalaman. Pasangan ideal kalian adalah no.1 , 2, 9.

Kalau kalian dilahirkan pada 6hb, 15hb, 24hb dalam mana-mana bulan, kalian adalah no.
no.6
Kalian dilahirkan untuk menikmati hidup ini. Kalian tidak pedulikan apa-apa perkara dan hanya ingin berseronok dalam hidup kalian saja. Kalian sangat bijak dalam pelajaran dan pengurusan perniagaan. Kalian seorang genius, baik hati (tapi hanya orang yang beranggapan kalian orang baik), mempunyai paras rupa yang cantik atau kacak. Semua benda yang baik akan datang pada kalian. Kalian mengambil berat ke atas ahli keluarga dan kawan-kawan kalian. Pada pandagan mereka, kalian adalah seorang yang murah hati, peramah, adil saksama dan mempunyai penilaian yang tajam. Pasangan ideal kalian adalah no.1, 3, 9.

Kalau kalian dilahirkan pada 7hb, 16hb, 25hb dalam mana-mana bulan, kalian adalah no.
no.7
Kalian mempunyai daya tarikan kepada sesiapa saja. Kalian adalah seorang yang realistik, yakin, gembira dan merupakan seorang yang genius dalam bidang pendidikan, muzik, seni dan nyanyian. Kalian mempunyai masalah sikap iaitu panas baran. Namun demikian, kalian banyak melakukan pengorbanan untuk keluarga. Kalian meletakkan keluarga di tempat yang amat tinggi sekali sehingga kadang-kadang mengabaikan kebahagian diri sendiri. Kalian telah dilahirkan untuk memberi sumbangan kepada dunia ini. Jadi kalian seorang yang bagus dan seorang yang amat gembira. Pasangan ideal kalian adalah no..2.

Kalau kalian dilahirkan pada 8hb, 17hb, 26hb dalam mana-mana bulan, kalian adalah no.
no.8
Kalian mempunyai personaliti yang sangat kuat jadi tak ada orang yang memahami kalian. Kepakaran kalian hanyalah menuding jari pada sesuatu benda. Kalian juga mengalami pelbagai dugaan dalam hidup. Semua masalah ini telah menjadikan kalian lebih kuat dan tabah.. Kalian memperjuangkan keadilan. Kebanyakan masa kalian telah dihabiskan bersama-sama dengan kawan-kawan. Kalian seorang yang disiplin dalam hidup, tidak putus asa dan berani. Faktor-faktor ini telah membawa kalian ke puncak kejayaan. Kalian juga adalah seorang ahli pasukan, keluarga dan pejuang yang sangat bagus. Pasangan ideal kalian adalah no.1, 4.

Kalau kalian dilahirkan pada 9hb, 18hb, 27hb dalam mana-mana bulan, kalian adalah no.
no.9
Kalian adalah seorang yang sangat tabah dari segi fizikal dan juga mental. Kalian mempunyai penilaian yang sangat tajam. Kalian juga adalah seorang yang sangat dihormati dalam komuniti. Kalian adalah orang yang boleh menerima cabaran dan berjaya dalam apa jua yang kalian buat. Pada usia yang muda kalian selalu bertentangan dengan ibu bapa kalian. Tapi apabila usia kalian telah semakin meningkat kalian adalah seorang anak yang taat dan hormati mereka. Kalian sesuai menceburi bigan kejuruteraan atau perbankan kerana orang lain percaya dan yakin akan kalian. Kalian merupakan model teladan kepada orang lain. Pasangan ideal kalian adalah no. 3, 5, 6.

aik tader komen lagi?

Submit Express Inc.Search Engine Optimization
Related Posts with Thumbnails

dimanakah aku?

review http://mrsaqur.blogspot.com on alexa.com