Posted by  | 8.11.2010  at 10:19 AM  

hari pertama di blog ini

wish everything can b just fine with this new blog..... bcoz ni bukan 1st blog aku .

selalu aku fikir nak create satu blog yang can fulfill my interest, but after few days da start fenomena kemalasan. but this time aku nekad untuk teruskan blog ni as hobby baru aku... chaiyok2 to me .....
sekarang aku da mula suka 1 perkara nanti2 bila ada masa lebey aku akan share di blog ni......
harini still di ofis ....
so malas nak gerak g skill field .
terlalu banyak perkara kena settle tapi masa????? memang letih sangat
tapi takper macam yg aku state di FB

"Sebelum DIA memberi kesenangan kepada manusia, DIA berikan dulu kesusahan dan kerumitan. Semakin besar kesusahan itu, semakin besar kesenangan yang bersembunyi di belakangnya. Cuma kita perlu berusaha mencari kesenangan dan sabar menghadapi kesusahan. Jadi kita perlu banyakkan berdoa."


mungkin saat ini aku sedang diuji...
 
insyaallah akan aku kuatkan tekad dan semangat

aik tader komen lagi?

Submit Express Inc.Search Engine Optimization
Related Posts with Thumbnails

dimanakah aku?

review http://mrsaqur.blogspot.com on alexa.com