Posted by  | 8.12.2010  at 12:41 PM  

keGILAan baruku



tudung syria style

da lama usha macam best jer tengok org pakai. tapi mula2 aku try eurghhhh look so bad.....
ni pakai selendang lilit
muka jadik real punya bulat and huduh ... tak suka tak suka
actually kalu bab selendang memang da lama aku pakai (even my hubby mula2 tak suka hehe)
tapi bab tudung syria ni memang aku tak pandai..... tapi ada hati nak try
beli tapi just pakai kat umah jer bazir sehhhh
then aku terbuka pict member aku di FB (sori termention lakz cik Pah)
memang cun r cara dia pakai...
inner tak lekat kat dahi n sweet jer tengok
apa lagi berguru lah aku ngan dia....
skang da ada sket rasa confident untuk pakai. n rasa lebih selesa plak
selain dari senang bentuk, takyah susah2 nak iron
farah pon joint mini tutorial ngan cik pah pas aku post 1st komen
la ni tengah tunggu farah lak upload pic pakai tudung tu kat FB hehe
TQ to cik Pah soooo much....

aik tader komen lagi?

Submit Express Inc.Search Engine Optimization
Related Posts with Thumbnails

dimanakah aku?

review http://mrsaqur.blogspot.com on alexa.com