Posted by  | 9.23.2010  at 4:05 PM  

kesian. kurang perhatian

baca dulu apa yang terkandung dalam pict kat bawah ni...... baca dengan tenang ye kawan-kawan




apa perasaan u ols after baca je komen dis ahmoi? bengang? marah? meluat? menyirap?
apa-apalah kan emosi kita . aku mula-mula baca macam-macam yang aku fikir sebab aku ni a bit conservative sikit.
wah ada aku kisah...
tak kiralah macamana pun adat resam sesuatu masyarakat or etnik kat malaysia kita kena hormat kan...
dis amoi memang senget aku rasa. betul-betul tak hormat dengan others adat and budaya. memang aku nyampah siot orang macam ni. tak wajar ada di malaysia. da ada kat malaysia taknak terima pulak masyarakat malaysia punya budaya.
tapi bila fikir-fikir semula dengan akal ku yang waras ni
mungkin amoi ni kurang perhatian. that's why la keluarkan komen macam ni. tapi aku tetap nak kategorikan amoi ni sebagai............ AMOI MULUT JAHAT
kena cili baru tau....

hallo kawan-kawan di luar sana
sama-samala kita jaga nilai sentimen sesama kita warga negara malaysia.

2 Budak Tomey:

ika~~ said...

mulut cina ni..nak kena cili ni..ish2..

pN.rOs said...

kalu kata depan memang lama da kena hehe

Submit Express Inc.Search Engine Optimization
Related Posts with Thumbnails

dimanakah aku?

review http://mrsaqur.blogspot.com on alexa.com