Posted by  | 9.20.2010  at 12:06 PM  

minda kanak-kanak ku

borinkznye dok opis time2 gini adooohhhh

dalam dok mentelaah some notes tuk disentuh in my class next week akuh teringat plak kat story ujung minggu ni..........
bila balik kampung memg aku suker geledah2 bilik n barang2 lama akuh...
and know wat? aku terjumpa buku rekod lama time aku tadika dulu huhu
tragiknya
memang dari kecik upanya kelakuan aku AMAT BAIK.... (gambor kat atas ni surat berenti time ting.5, xsempat amik gambor kat buku rekod lama.... tengok2 la nanti nak amik gambar yang tu plakzz)
wakaka terasa bangga ngan diri sendiri heheh
walaupon kehadiran ke skolah boleh kata ngok ngek gak hehe... ni time secondary school....

selak punya selak sampai r kat ruangat 'cita-cita bila dewasa'
OM.....
bila aku tengok balik memang la ni aku berada di batas minda kanak-kanakku dulu


pilihan :
1. pensyarah
2. jururawat
3. polis
huhu
see what faith really show us ..?
walaupon ada masanya aku rasakan ini bukanlah bidang yang aku impikan.
kekadang rasa sedikit kesal yang tak tau hujung asal....
tapi dari kecil memang dah ku tanam niat tu. macamana minda separa sedar nih padam semua ingatan zaman kanak-kanak aku tu....
dalam ingatan :
kenapa nak jadi pensyarah? tanya my cikgu
sebab saya suka tengok cikgu ngajar. baik, pandai dan semua orang sayang cikgu.......
tapi saya nak jadi lagi hebat dari cikgu... supaya nanti cikgu akan rasa bangga ada anak murid macam saya....

cikgu ku senyum jer time tuh....

sekarang memang aku da pon menjdi pensyarah... n also RN a nurse suppose to be...
thankz to all my cikgu dari tadika laneh, sekolah kebangsaan laneh, sekolah menengah kebangsaan tun perak, kolej matrikulasi penang n usmkk
semoga semua cikgu-cikguku dirahmati ALLAH, dipermudahkan perjalanan hidup,
saya sayang anda semua
dan tak kan lupa di ingatan .....

aik tader komen lagi?

Submit Express Inc.Search Engine Optimization
Related Posts with Thumbnails

dimanakah aku?

review http://mrsaqur.blogspot.com on alexa.com