Posted by  | 9.20.2010  at 10:44 AM  

cerita 4 2day

 just wanna share some funny story.....
tentang bijak bodohnya kita @ mereka itu.....

Sorang laki tua sedang gunting rmbut, tiba- tiba,
datang sorang budak, tukang gunting rambut tu pun bisik kat lelaki tua tu..

"ini la budak paling bodoh yang pernah aku jumpa ,nak tau kenapa? biar aku buktikan skang," kata tukang gunting kepada lelaki  tua.

"hey budak, ke sini sekejap,"
lelaki tu amik duit kertas seringgit letak ditangan kanannya, dan kemudian 3 keping duit syiling 20 posen di tangan kirinye...
"ha,yang mana yang engkau  nak?" tanya tukang gunting kepada budak tu..

sambil tersnyum senget budak tu ambil duit syiling yang ada kat tgn kiri laki budak tu,kemudia dia pun keluar dari kedai gunting tersebut

Tukang gunting pun gelak bukan main lagi ,sambil ckp
"ha,kan aku da cakap,budak ni memang bodoh".

Habis je gunting rambut laki tua tu pun kuar kdai,lalu terserempak ngan budak tu ngah bli eskrem kat taman.
dye datang kat budak tu tanye,
"kenapa tak amik duit seringgit tadi?"
budak tu balas
 "esok kalau dia ade customer,saya boleh la datang lagi",
smbil menjilat aiskrim yang dibeli dengan daya usahanya.

p/s: agak-agaknya siapa yang lebih bodoh? pada yang memeikirkan orang lain bodoh atau budak yang dikatakan bodoh
sudah-sudahlah memperbodohkan diri sendiri.....

aik tader komen lagi?

Submit Express Inc.Search Engine Optimization
Related Posts with Thumbnails

dimanakah aku?

review http://mrsaqur.blogspot.com on alexa.com