Posted by  | 10.28.2010  at 4:13 PM  

comel ker?

ME time lagi eheh....
kali ni nak buat entry syok sendiri lah pulak haha... bukan untuk tatapan umum (yakah?)
sebenarnya aku sedikit nak cerita di entry terbuka ni tapi sesaja nak buat juga entry tok ari ni.. memang desperately kekeringan idea nih...
pernah tak ada orang puji2 korang tentang ke'comel'an korang secara terbuka? ada? kalau ada pliz angkat tangan.... amik gambar nanti antar kat pN.rOs ya. nak tengok korang angkat tangan dengan idung kembang-kempis eheheh.....
saja jer nak jeleskan korang nih...
ada orang puji pN.rOs comey yuhuuuuu hahahaha gedix la pulak..




haaa percaya tak? tak percaya? alah jeles la tu...................
ni ada sambungan lagi ni....
tengok2 jangan tak tengok hahha

jeles tak? hehehehehheh
oh sebenarnya takder tujuan pun nak berlagak or riak....
sajer nak buat entri gedix camni......
apapun dunt amik hati ya... aku tau aku memang tak cun pon... saja nak sedapkan hati... eheheh

aik tader komen lagi?

Submit Express Inc.Search Engine Optimization
Related Posts with Thumbnails

dimanakah aku?

review http://mrsaqur.blogspot.com on alexa.com