Posted by  | 10.08.2010  at 2:36 PM  

masalah lagi blog nih

salam pagi Jumaat
warghhhhh... blog aku wat hal lagi lah pulak....

apa sudah jadi ni. tetiba gambar yang aku upload dan santaikan di side bar tu hilang @ tak boleh nak tengok @ senang kata tak nampak dan keluar gambar kosong jer... aku ajer yang nampak gtu ke semua orang yang datang blog aku nampak gitu??????


aku ni pulak spesies yang kalau ada masalah memang tak setellah kerja2 lain tu... hadoila...
apa sudah berlaku nih
banyak betul dugaan kebelakangan ni. mungkin ada hikmah yang sedang dalam rakaman ececeh.... biar apa pun dugaan aku harap sangat-sangat ia mampu aku hadapi.

aik tader komen lagi?

Submit Express Inc.Search Engine Optimization
Related Posts with Thumbnails

dimanakah aku?

review http://mrsaqur.blogspot.com on alexa.com