Posted by  | 10.09.2010  at 6:42 PM  

timbang berat blog anda

salam.....
waaaa setahu aku manusia je ada berat yang mana akan ada la kategori underweight, ideal, overweight atau obesity.
blog pon ada rupanya heheh... aku pon baru tau jer... tak percaya? percayalahhhhhh (suara siti di sini ya)
penting ke tak nak tahu berat blog ni? uishhh penting.....
sebab kalau blog terlalu berat susah page nak loading.... yang seterusnya buat pengunjung tak mau dok lama2 kat page.
cheh macam bagus jer aku ni kan? anyway aku just nak share jek. sebab orang kata ilmu semakin berguna jika dikongsikan...
kita semua kan dalam proses belajar...



so sepengetahuan aku berat page yang ideal adalah di bawah 100kb.....
pasal load time tu sebenarnya depand kepada kelajuan internet korang. so yang tu tak dapek nak tulung hehhe
mengikut seach engine lak kalau google biasanya ok pada 100kb kalau lebih biasanya ia tak boleh load full content blog korang
kalau yahoo 140kb...
so just check you blog weight k





Your domain(s): masukkan setiap alamat URL dalam baris yang berlainan (Maximum 10)


 


(eg. iwebtool.com)

 
 


 

selAMaT meNImbANg





aik tader komen lagi?

Submit Express Inc.Search Engine Optimization
Related Posts with Thumbnails

dimanakah aku?

review http://mrsaqur.blogspot.com on alexa.com