Posted by  | 11.29.2010  at 1:15 PM  

award khas untuk ME?

salam semua...
mood: sangat baik
sebab: dapat awrds khas
pemberi award yang sooooo baik hati: WASABI
awardnya:
title : THE BEST TRAVELER BLOGGER AWARD


mood sebelum terima award ni: stress, sakit ati, sedih, kecewa
sebab: tngah marking paper xm final student

tapi masa rehat, sambil-sambil tenangkan jiwa tiba-tiba nampak kat SB aku

oh tetiba mood berubah dalam sekelip mata
TQ sooooooooooooo banyak-banyak pada wasabi sebab tag aku untuk this wonderfull award....
dengan senang atinya aku pun travel lagi ke blognya dan apa yang aku nampak.......

p/s: alhamdulillah ... semakin hari kebahagian dalam berblog semakin kutemui....
this is second award yang khas diberi oleh tuan belog sendiri. 1st diberi oleh kodOQ......
so pada aku dorang ni memang bestt
so sesapa yang belum ke blog wasabi silalah ke A LITTLE JOURNEY TO SHARE memang sempoi.....

best best

aik tader komen lagi?

Submit Express Inc.Search Engine Optimization
Related Posts with Thumbnails

dimanakah aku?

review http://mrsaqur.blogspot.com on alexa.com