Posted by  | 11.08.2010  at 1:36 PM  

beutifull blogger award

dapat award lagi ni...... jangan marah ye.
kali ni i ditag oleh Innanie Ariffin .Tq dear for the award yang u tag i tu
don't worry i akan terima award yang diberi ... i pon bukanlah blogger hebat. BBB jer. malah i rasa bertuah ada juga member-member ingat kat i yang baru tersemput-semput nih....
tadaaaaa ni award nya



jeles tak?
beutifull blogger= tuan blog yang cantik kan?
ke i salah paham ni .... /hmm
tapi tak kisah, i memang lawa pon.... anyway silalah jeles ya

oh ya ada 3 soalan kena jawab/tunas..
senang hatinya i selesaikan ya
1. Thanks the person who gave you this award & link them
kiranya kena buat satu ucapan untuk insan baik hati yang give this award la kan?

buat Innanie Ariffin TQ so much sebab sudi tag i untuk terima this award.
i appreciate sangat-sangat.... (anggap satu pujian bleh)
sebab rasanya takderlah lama sangat kita follow each other kan?
ni yang rasa cam nak kawen eh kawan ngan u samapai mati bila-bila.....
mekasih tau... mmmmmuahhh

2) Spread the award to 15 bloggers who you like & you think their blogs are awesome!
alamak... ramai tuuuu
jap i try ya

girl
chikako
selly
izzryn
xila
chenta
sigades
pipah
hanis azla
fara
alya
ladyXOXO
hanida lavida
deqla manjew
ellen
owait cukuppon

3) Tell 7 hell things about yourself
HELL ? apa tu?
perkara-perkara yang worse dalam hidup ker?

a. pernah disisih sebab dikatakan garang dan sombong. masa sekolah menengah. ngek betul
b. pernah kena kes 'kawan baik tikam belakang'.. memang aku bengang giler time ni.
c. pernah cinta aku ditak time sekolah menengah rendah ..... hahaha... sekali that boy nak kat kawan aku gak. tapi kawan aku tak suka dia. padan muka
d. dulu aku huduh / gelap (la ni elok sikit la) so aku memang low self esteem ski
e. aku pernah fail subjek geografi masa tingkatan 2. gara-gara aku marah kat cikgu aku. tau kenapa? dta kami yang tak tulis nama kat kertas kuiz ni beruk. bengang la aku wei
f. sikap buruk aku:bila aku benci seseorang memang sahlah samapai mati aku takkan lupa.
g. habit buruk aku: aku suka buat keja last minute..... yang akhirnya akan buat aku gelong.....



orait setel dah yuhuuuuuuu

aik tader komen lagi?

Submit Express Inc.Search Engine Optimization
Related Posts with Thumbnails

dimanakah aku?

review http://mrsaqur.blogspot.com on alexa.com