Posted by  | 11.19.2010  at 8:57 AM  

follower ku

selamat pagi.......
hanya entry ringkas ni...
tak sangka follower aku dah mencecah 333 semalam (18 Nonember 2010)
aku memang tunggu nombor ni...
hehhe
sebab nampak best
walaupun aku baru beberapa bulan jer dalam dunia blogging ni. tapi alhamdulillah nampaknya aku semakin bijak (cheeewah)selok belok blogging tapi secara jujurnya.
aku wujudkan blog ni untuk aku lepaskan rasa dan curahkan mood2 aku yang tak menentu. bukan mengejar apapun.
lama-kelamaan aku jadi enjoy berblogging. aku rasa macam ada kenikmatan bila tengok ramai orang datang jenguk-jenguk blog aku yang ntah ke hape-hape ni hehe....



so aku nak ucapkan terima kasih sangat pada follower aku yang sudi ceriakan blog aku. dan sudi jenguk-jenguk aku kat paparan blog ni...

mekasih bebanyak eik...
mungkin after aku start kerja baru nanti aku takkan boleh selalu update blog sebab kesibukan dan lain-lain. tapi harap-harap masih ada kawan-kawan yang akan sudi datang ke sini...
apapun mekasih banyak-banyak...........

hermmm
ni la follower yang ke 333 tu
taraaaaaaaaaaaaaaaaaaaa



p/s:
kepada sesiapa yang belum pernah jenguk blog saudara ni silalah ke blog nya di
SYAFIQ TENGKU

aik tader komen lagi?

Submit Express Inc.Search Engine Optimization
Related Posts with Thumbnails

dimanakah aku?

review http://mrsaqur.blogspot.com on alexa.com