Posted by  | 11.24.2010  at 4:35 PM  

superstar award

pernah kasi komen ni kat miss lulu

bila plak agaknya saya nak dapat award dari lulu ni .... cedey


tup tup today i dapat 1 award dari miss lulu ...
ha ni awardnya

n cam biasa untuk ambil award tersebut kenalah aku wat keja sikit... setelkan beberapa Q yang diberi...
takper aku rela jer.....

miss lulu ni jawapan dari i tau.....

Sila jelaskan kenapa anda suka berblogging
-   Saja suka-suka, kan membazir tu tak elok
-   (bazir apa? Talian tenet opis ni la haha)

Apa motif anda tarik follower? Anda superstar ka?
-   Superstar? Tak r. up lagi ……

Cerita sikit perangai anda
-   Aku bagitau secara kesimpulan jer la eik.
-   TAK SENONOH (itulah aku)

Pernah terfikir nak masuk magazine a.k.a mewar-warkan blog anda? Mengapa?
-   Tak
-   Coz: biarlah rahia eheh

Sila tag blogger lain
-   Kena tag gak eik..? jap nak piker saper agi yang tak dapat this awards..

deqla manjew
gadis perasan cun (sori dear u guna nama ni kan)
PGrafik


p/s: kepada yang di tag sudi-sudilah amik ya....
i amat ikhlas ni.....

aik tader komen lagi?

Submit Express Inc.Search Engine Optimization
Related Posts with Thumbnails

dimanakah aku?

review http://mrsaqur.blogspot.com on alexa.com