Posted by  | 11.25.2010  at 12:16 PM  

facebook oh facebook


salam semua...
hermmm mood berbunga-bunga.... sebab baru balik dari Marina Island (alamak terpromot lak) ada hal yang perlu diselesaikan. masuk2 opisnya omai... sangat menarik tertarik.
sumpah, kalau aku dapat kerja kat ofis yang begitu mantap dan soooo gorgeous cam tu , aku akn kerja dengan penuh wibawa ececeh ..( ye ye je la tu ros oiii)
oh sebenarnya bukan pasal ke'gorgeous'an ofis dorang tu yang aku nak bebel today.
tapi pasal my facebook account yang macam longkang skang

aku sampai luahkan rasa bengang macam ni kat status aku

bukan apa.... memang nampak cam takder mender tapi bab-bab keja ni aku takkan wat main. ni sesuka hati ja creat event kat FB kata aku anjurkan satu posting yoyo... mender tu pon aku tak paham... gila ka apa?
saper lak yang rajin wat keja siot cam tu ...
meh sinih aku nak sekeh laju-laju
baru tau....
argggghhhhh tensen tahap berapi nih...

dan satu hal lagi yang aku pening. tetiba jer comment kat wall aku jadi sampai 300...


pelik amat... padahal ada 3 jer komennyer. ngok ngek r
note: eh tadi bukan mood berbunga-bunga ker? errr

p/s: ke memang sekarang ni FB tengah sakit? /hermmm

aik tader komen lagi?

Submit Express Inc.Search Engine Optimization
Related Posts with Thumbnails

dimanakah aku?

review http://mrsaqur.blogspot.com on alexa.com