Posted by  | 12.07.2010  at 9:02 PM  

comment luv di blogspot

salam semua.....
tengah blogwalking. sambil-sambil cari idea update blog ni. kebanyakan blog otai yang aku terjah kebanyakannya simple dari aspek design bab superb bab-bab entri and isi entri.
satu lagi yang aku semakin musykil bab penggunaan komen khas (comment luv) macam yang aku guna sekarang ni. 

sebenarnya apa kepentingan / kelebihan penggunaan komen jenis ni eik?
ker banyak keburukan ?
boleh tak kalau saya minta tolong kawan-kwan....?
nak minta pendapat berkenaan jenis komen yang terbaik untuk blog ni...
plizzz ... really need help and pandangan korang.
  • apa kebaikan/ kelebihan guna comment luv?
  • ada keburukan tak?
  • mana lagi baik - nak stay ngan comment luv ni or tukar kepada regular comment?
harap kawan-kawan boley tolong ya.....

aik tader komen lagi?

Submit Express Inc.Search Engine Optimization
Related Posts with Thumbnails

dimanakah aku?

review http://mrsaqur.blogspot.com on alexa.com