Posted by  | 7.29.2011  at 8:37 PM  

the best weekend ever

salam teman bloger....
actually ni last weekend story ... tapi baru ader kesempatan nak conteng2 kat cni... waaaaaaaa bizinyer gua lately....

aku pon tak tau aper sebenarnya jadi kat aku time last week. ari khamis kul 3 (kedah balik 3.30 kalau ari khamis) aku da start fenin2... ada nausea jugak. tapi tak kuar apa time vomit... ayakkk soooo letih r rasanya time tu...
nak nangis... nak hubby waaaaaaaaaaaaaa.

n a special thanx to my colleague tolong antar aku balik.... thanx pn yam..... hheheheh....

.
told my hubby yang aku tak larat gila and dah balik umah coz memang rasa nak pitam... (bunyi suare hubby risau tahap gaban)

n then know wat tak sampai 1/2jam hubby aku dah tercogok depan pintu umah .... waaaaaaaaaaaaaa terharu sesangat....

jumaat hubby aku amik cuti nak jaga aku... lagi sekali terharu

malam tu memng aku tak buat apa dah... satu keja umah pon tak buat...
sedar-sedar malam tu kepala aku dah tarok kain lembap.... lagi-lagi terharu waaaaaaaaaaaa. tayang babah banyak2... billion2.... heheh
kalu cenggini nak demam selalulah...

baru boleh manja2.
thanx abang.....
thanx to my lovely boy jugak coz paham umi tau.

aik tader komen lagi?

Submit Express Inc.Search Engine Optimization
Related Posts with Thumbnails

dimanakah aku?

review http://mrsaqur.blogspot.com on alexa.com