Posted by  | 11.14.2010  at 1:30 PM  

KEPUTUSAN TEMUDUGA SPA

assalamualaikum...
kredit: incik google
gambar di atas sekadar hiasan ye...... 
alhamdulillah mampu lagi aku bangun dan membuat entri baru untuk hari ini...
thank you ALLAH atas nafas ini
hari ni baru ada kekuatan nak tulis tentang keputusan temuduga SPA yang keluar Jumaat lalu.
inilah kali pertama aku ke temuduga kerajaan ni...
dan menunggu keputusan adalah amat menyiksakan. adoiiii
dan akhirnya
tanggal 12 November 2010
ia keluar juga
dan















yes
AKU BERJAYA
alhamdulillah....

terima kasih mak, abah dikedua-dua pihak...
terima kasih kak ma
paling besar terima kasih abang.....
yang banyak beri sokongan dan dorongan
cumanya sekarang. aku jadi macam berdebar-debar. mampukah untuk aku melalui pertukaran lagi dalam episod hidup aku ni huhu
p/s: apa-apapun aku harap selepas ini aku lebih kuat dan mampu menjalankan tugas dengan sebaiknya

aik tader komen lagi?

Submit Express Inc.Search Engine Optimization
Related Posts with Thumbnails

dimanakah aku?

review http://mrsaqur.blogspot.com on alexa.com