Posted by  | 11.02.2010  at 6:08 PM  

pengguna BLOGSPOT perhatian

assalamualaikum....
pagi-pagi sudah ada berita yang menghangatkan hati aku nih.....
tdi masa jalan-jalan kat belog2 yang bukan main ramai banyak aku terjumpa blog ni... zaerr.com.blog jadi tumpang-tumpang belajar..... and know what? /omg
baru aku tahu rupanya pelbagai agenda yahudi laknat ni untuk sesatkan manusia kat muka bumi ni

halooo halooo kepada semua pengguna blogspot.com cam aku ni ha mari sama-sama baca.
kalau kita google bila kita tersalah 1 words pon mesti akan terpapar ''YOUR SEARCH DID NOT MATCH ANY DOCUMENT'' betul tak? mesti betul punya coz aku selalu silap camtu.
masa kita nak taip url blog kita ada 3 perkara yang terpisah oleh . {dot} kan iaitu 1. namablog 2.blogspot 3.com

faktanya disini ilah

BETUL: http://namablog.blogspot.com
SALAH: http://namablog.blogpot.com

sama tak? /hmm
tak sebenarnya tengok sekali lagi.....
tuuuu pada perkara ke 2 iaitu blogspot... pada yang salah itu ia bukan blogspot tp blogpot nampak tak?
no S kat situ

cuba anda taip di enjin carian anda apa yang akan anda temui

jumpa apa tu? ini yang akan korang jumpa: Ia merupakan salah satu page site yang menceritakan tentang kebenaran kitab BIBLE dalam kaum yahudi.Korang scroll sampai bawah dan lihat ape yang korang jumpe? ''ARE U READY TO MEET JESUS?''


ketahui la para sahabat. begitu banyak propaganda yang cuba pesongkan akidah kita
hati-hati ya.

nota kaki: hati-hati ketika masukkan url.... bukan apa silap taip ja termasuk ke web tu makin bertambahla trafik ke sana....
saling ingat mengingati .... sebarkan ya

aik tader komen lagi?

Submit Express Inc.Search Engine Optimization
Related Posts with Thumbnails

dimanakah aku?

review http://mrsaqur.blogspot.com on alexa.com