Posted by  | 12.31.2010  at 4:04 PM  

last day 2010

salam semua....
tak sangka akhirnya samapi juga ke penghujung 2010........
alhamdulillah... tahun 2010 ni banyak bawa kenangan pahit dan manis yang akan diingati samapi bila-bila.
apatah lagi ia merupakan hari-hari terakhir di tempat kerja lamaku....
2011 akan menjanjikan kehidupan baru. yang aku sendiri tak pasti bagaimana...
menyebabkan aku terfikir-fikir, apakah ia menjanjikan bahagia atau sebaliknya di tempat baru
rasa sedih sangat kelmarin bila nak keluar dari ofis untuk kali terakhir huhu
banyak sangat kenangan di bilik aku tu.
banyak juga pengalaman yang aku timba.
sekalipun ada cebis2 luka yang aku bawa bersama.....

5 Budak Tomey:

AiN said...

huk3..sedihnye entry nie..isnin ni g ofis dh xnmpak kak ros dh..i will be alone in there..huk3..
thanks a lot kak ros utk segala tunjuk ajar selama nie..pasni i nak ngadu ng sape la lg dlm ofis2..sob2..
mulakan tahun baru dengan azam yg baru,suasana dan pengalaman yg baru nant..pray for your success my sis!

Hanis Azla said...

Selamat tahun baru 2011 ros.. semoga tahun baru ni akan menjadi lebih baik untuk kehidupan ros dan keluarga.. Semoga lebih succes dan ceria di tempat baru nnt.. All the best to u sis..

Gayahspears said...

Camat thn baru akak...
semoga berjya dlm ape jua bidang yg akak ceburi.amin...

LadyBird said...

selamat maju jaya kak :)..

Maria said...

Great article! Thanks for this useful information.
Best regards!
Maria

Submit Express Inc.Search Engine Optimization
Related Posts with Thumbnails

dimanakah aku?

review http://mrsaqur.blogspot.com on alexa.com