Posted by  | 12.24.2010  at 11:44 AM  

my 1st BE dari incik nuffy

morning... menjelang noon....
yeayyyy
nak buat entri pendek jer ni..........
akhirnya selepas berbulan-bulan tunggu... incik nuffy kurniakan 1 BE juga untukku...
alhamdulillah...................
mekasih incik nuffy tayang
haaaaaaaaaaa. tak caya yang aku baru 1st time dapat?
percayalahhhhhhhhhhhhhhhh.... slama ni incik nuffy tak pandang pon i ni .... huhu


tq soooooooooooooooooo muchhhh.... epiii ni....

27 Budak Tomey:

CiK QiQi said...

tahniah3 pon ros..ehhehe...dapat gk anugah dr en nuff..ahaha

Ieda Al-Habsyi said...

tahniah :)

Gayahspears said...

Tahniah Pn.Ros...
Gayah belum dapat BE lagi..sob2..huhu

pN.rOs said...

@CiK QiQi
tu r mizz qiqi akhirnya... seb baik janggut tak kuar nunggu hheheh

pN.rOs said...

@Ieda Al-Habsyi

tq dear

pN.rOs said...

@Gayahspears
mekasih....
gayah mesti banyak da benya b4... mesti ada nanti tuuu

Yanie J said...

wah..thniah sis.
:)

maisara majid said...

tahniah..hee

ayuni.eleena.M.T.azar. said...

salam puan, sya terbaca komen puan kat blog ayielife entry tentang elyana.. utk makluman puan kawan2nya 2 bukan indon tapi sabah..sya xnak koemn tentang video itu tp hanya nak kongsi sesuatu la..

itu adalah bahasa sabah, bahasa sabah tidak sama dgn indon tp bagi mereka2 yg xberapa nak kenal sabah mereka anggap bahasa sabah & indon adalah sama.. sekadar berkongsi maklumat semoga kta lebih mengenali negara kita.. :)

::cikjuju::◕‿◕ said...

heheh...kita pon same brdpt BE...yehaaa!!

~ PIJA ~ said...

nak jugakkkkkkkk...hihii..
tahniah pn ros

cekodok said...

congrat pn. ros.. saya takde award dr incik nuff pun laei... ish sedey2... =(

My Bloggie ! said...

wahhhh nak jugakkk hehe cmne nak dapat be ni??

Ain said...

~wee..tahniah kak ros..berkat usaha gigih berblogging2!

pN.rOs said...

@ayuni.eleena.M.T.azar.
aah... da dengar balik mmg dialek sana..
tadi tengok gitu2 ja koz tenet slow takbley tgok abih....
mekasih atas teguran ya

pN.rOs said...

@::cikjuju::◕‿◕
hehehe... tahniah jugak untuj juju

pN.rOs said...

@cekodoksabar2..
nanti mesti ada
saya pon bru je dapat... huhu

pN.rOs said...

@My Bloggie !
kena rajin BW la kot hehhee....

pN.rOs said...

@Ain
mekasih.. memng kena usaha gigih haha

ayuni.eleena.M.T.azar. said...

haha xmarah la, bgtau je :)

pN.rOs said...

@ayuni.eleena.M.T.azar.
tak marah takper.....
everybody make mistake... i pon manusia biasa jer

Hanis Azla said...

wah, congrate ros.. akak tumpang suka juga..

:: Zanna :: said...

tahniah!!! teruskan usaha tuk dpt be seterusnya...hahaah

maya said...

tahniah...hehe...suka sangat bila orang dpt BE ni...maya masih baru lagi...

misza said...

dari berblog untuk suka² dapat gak BE kan. hehehe. tahniah.

pN.rOs said...

to misza: mekasih hehe

:: N.O N.I.C.K.N.A.M.E :: said...

tahniah..

Submit Express Inc.Search Engine Optimization
Related Posts with Thumbnails

dimanakah aku?

review http://mrsaqur.blogspot.com on alexa.com